Fargerikt barnekort

Det har blitt litt scrappetid på scrapperommet i disse rare og uvirkelige tidene vi er inni. 
Håper du får tid til å kose deg med hobbyen din,

Mitt inspirasjons bidrag  hos Scrap the Rainbow denne måneden ble dette fargerikte kortet hvor jeg  fikk brukt masse washi tape. Disse washi tapene handler jeg, men jeg er ikke så flink å bruke dem. Jeg fant farger som passet sammen og plasserte småbiter av den ved siden av hverandre.



Etterpå stanset jeg ut teksten birthday. La sort kartong under og da fikk du fremhevet bokstavene .
Stanset ut teksten-happy i sort kartong for å få frem samspillet tekstene imellom. Den ene teksten er uthevet med at den festes dem 3D puter og den andre teksten ligger "nedi" kortet.



Et enkelt bursdags kort men samtidig fargerikt og en god måte å redusere washi tape lageret.

Ha en fin helg.
Kos deg med familie og hobby. 




Ingen kommentarer