Mitt første innlegg

Hei 


Dette er mitt første innlegg i bloggen, noe skummelt men samtidig er dette veldig spennende.  
Samtidig håper jeg  denne bloggen kan være til inspirasjon for andre scrappere eller dem som kanskje vurderer å starte med denne kjekke hobbyen.  Med god hjelp av min flinke datter som har noe mer datakunnskap enn meg ,tryllet hum frem en flott blogg som jeg håper kan være til inspirasjon for mange.

Jeg startet med denne hobbyen da mitt minste barn skulle døpes. Da hadde jeg et ønske om å lage egne invitasjoner og takkekort. Etter den tid har scrappping vært en av mine hobbyer bortsett fra strikking. Så på fritiden min er jeg ofte sammen med mine scrappevenner enten på treff, hjemme hos hverandre eller på butikktreff. Der får vi delt erfaringer, vært sosial og ikke minst vært kreativ. Det er rett å slett godt for sjela ;)

Jeg startet med scrappingen i 2006 og da gikk det for det meste i å lage LO`er, mens de siste årene er det kortlaging jeg har mest glede av. Noe av grunnen er nok at jeg liker å glede andre med å gi dem et hjemmelaget kort. Jeg liker nok det som er lagd i den romantiske/vintage stilen, samtidig som jeg lar meg inspirere av mine scrappevenner som kanskje er mer "vågale" med farger og bruker ulike teknikker. Men innimellom glimter jeg til med farger og stæsj jeg også.

Legger her ut et lollipop kort jeg lagde til en kjekk kollega av meg som skulle være fadder til sitt tantebarn. Jeg elsker de litt duse og sarte fargene og det å bygge kortene med " lag på lag " er noe jeg føler gir arbeidet mer liv .





Tusen takk for at du titter innom <3 

Håper du legger igjen en kommentar og at du titter innom en annen gang.

Klem Kjersti

Ingen kommentarer