Vennetag


Jeg har lagd en vennetag som kan gis til en ung og god venninne.
Jeg har brukt Primastempelet Julie Nutting, dette stempelet er en skisse av det som minner meg om en papirdukke.
 Jeg stemplet denne og klippet den ut, malte kroppen med vannpensel og Distress Oxide.
Etterpå stemplet jeg enda en gang med papirdukken på ulike mønsterark, klippet ut, hår klær og sko. Disse limte jeg da oppå papirdukken.


Dukken fikk samme mønster på skjørtet som panelet som ble brukt som bakgrunn, dette gav en fin helhet på tag'en.
Her er det bare å leke seg så får man frem mange ulike utrykk på papirdukken.

Stemplet så ulike tekster som ble plassert litt ulike plasser. Pyntet med papirblomster rundt ene teksten. 
Papirdukken fikk seg også en liten blomst i håret for å skape en liten ekstra detalj. 

Om du skulle la deg inspirere til å teste ut dette stempelet så finner du det her
Der finner du andre ulike papirdukke også. 

Klem
Kjersti Marie 

Ingen kommentarer