Maskuline kort


For noen helger tilbake var jeg
 sammen med mine gode 
scrappevenner på scrappetreff, eller damelan som vi også kaller det.

Dette er for meg helger fylt med
 masse kreativitet, inspirasjon, 
gode samtaler, diskusjoner og
 store mengder med latter.
Og denne helgen var
 høstens høydepunkt,
 nemlig scrappetreff 
med Scrap4fun i nabobygda Kolnes.

På sist treff fikk jeg lagd to nokså 
like maskuline ungdomskort 
i litt ulik farge.

Brukte ferdige bilder fra Dixie Craft,
 lagde paneler i ulik størrelse
 med tynn kork bakom mønsterpapiret. 
Stanset ut en mønster dies i tynn kork
 som jeg syntes fikk frem det litt maskuline preget.


 Stemplet opp en liten gratulerer tekst på en tag som er festet bak motivene på kortene. 


Nyt høsten og her hjemme blir det nok mange fine scrappetimer på hobbyrommet når
høstmørket titter frem. 

Klem Kjersti Marie

Ingen kommentarer