Mitt DTbidrag hos Scrap the Rainbow ~utradisjonell jul


Når jeg skal lage inspirasjon til Scrap the Rainbow velger jeg å lage det i en farge jeg elsker.. det blir jo selvfølgelig i rosa. For utfordringen denne mnd hos dem er ~Utradisjonell jul ~ Det vil si å ikke bruke farger som rødt og grønt. 
Nå skal det sies at jeg ikke har lagd julekort i fargen rosa før, så dette var artig


Jeg startet med å velge meg ut et bilde i de fargekombinasjoner jeg ønsket, kikket igjennom papirene mine og fant noen som kunne passe godt. 


Jeg bygge disse panelene opp med 3D puter og fester bildet øverst. 
Stanser ut en papirblonde til å ha under det ene panelet noe som gir et søtt preg. 


Kortet blir pyntet med ulike blomster i rosa toner og en liten bjelle lager en fin effekt. 
Stanser ut en tekst dies som festes like ved bildet og blomstene. 

Håper du liker den kjekke utfordringen hos Scrap the Rainbow, bli mm ed å delta da vel👍

Klem Kjersti Marie

1 kommentar

  1. Flott motiv og blomsene og grenene ser nesten ut som de er en forlengelse av motivet:) Liker formen på kortet! Takk for at du deltar på NSHK. DT Ingunn

    SvarSlett