CAS inspirasjon hos ScrapTheRainbow



  Høsten er kommet hit til vestlandet og
 det betyr at da settes det av mer tid til scrapping. 
Herlig tid vi går i møte med tanke på masse hyggelige stunder
 sammen med scrappevenner, dra på høst treff og tilbringe mange timer inne på scrapperommet.

Denne gang har jeg lagd to inspirasjons bidrag til denne månedens utfordring.

På dette første kortet har jeg brukt 3 ulike Distress Oxide stempelputer til å lage fargestrukturen bak sommerfuglene og tekst. Her maskerte jeg rundt området som skulle farges og blendet disse tre fargene sammen fra lyst til mørkere farge. Stemplet tekstog sommerfugler, etterpå klippet jeg ut sommerfugl i samme farge og limte over den ene sommerfuglen.
Materialliste:
Ark:      Basil
Stempel: PaperArtsy-Jofy 32
                 Hampton Art- SCO7
           Stempelputer: Distress Oxide- Worm lipstick,
                                                                Picked Rasberry,
                                                              Tattered Rose49



På mitt andre kort stemplet jeg opp ulike blomster og en sommerfugl som jeg farget med 
Derwent Inktense fargeblyanter og vannpensel.
Brukte ulike grønntoner i Distress Oxide, blendet disse sammen og stemplet tekst over. 
Stanset ut en ramme i papir og limte plastfilm under 
og bygget den opp med 3D puter hvor jeg hadde små perler og paljett under.
Pyntet blomstene med sølv rhinestones.
Materialliste:
Ark: Basil
Stempel: PaperArtsy-Jofy 32
                            Huldra Stempel- HDS1812,
                Hampton Art- SCO7
         Stempelputer: Distress Oxide- Twisted Citron,
                                                               Cracked Pistachio
Dies: ukjent



Ha eiflott og kreativ scrappehelg
Klem fra
Kjersti Marie 

Ingen kommentarer