Ny månedsutfordring hos Scrap the Rainbow


Denne månedens utfordring satte virkelig kreativiteten min på prøve.

Scrap the Rainbow sin juni/juli utfordring lyder slik:

Da var det sommer igjen, i alle fall i følge kalenderen
og som i fjor lar vi denne utfordringen gå over 2 måneder.
 Siden det er sommer vil vi se sommerlige farger, klare, sterke farger
og i tillegg vil vi at dere skal lage bakgrunnen selv.

 Jeg som alltid bruker mønsterark og har lite erfaring med å lage bakgrunner selv.
Dette var en artig og oppgave  som gav med 
litt utfordring med å skape noe som er annerledes enn det jeg pleier å gjøre.


Mitt bidrag er et bursdagskort til en jente 
hvor jeg har stemplet et motiv av en enhjørning. 
Jeg har lekt med Distress Oxide i ulike friske farger. 
Enhjørningen stemplet jeg over mønsteret jeg lagde,
 og klippet den ut etterpå.


På bakgrunnsarket stemplet jeg "Happy Birthday" tekst og etterpå 
stemplet jeg over med et stort stempel med ulike sirkler.
Malte inni sirklene med Distress Oxide, Nuvo og Crystal Stickles for å fremheve 
bakgrunnen bedre.


Da håper jeg dere blir med på utfordringen vår





2 kommentarer

  1. Kjempe flott kort og digger bakgrunnen du har laget. Herlig hest og farger du har brukt

    SvarSlett
  2. Digger kortet du har laget! veldig ulikt deg :)

    SvarSlett