Hjemmelagd bakgrunn- utfordring

I juni måned så har Scrap the Rainbow utfordring hvor 
temaet er "Fargerik bakgrunn"
Dette med å lage bakgrunner selv er noe jeg synes er vanskelig . 
Men allikevel er det spennende og du vet aldri hvordan resultatet blir.


På dette kort prosjektet mitt har jeg lekt meg med mine Distress Oxide puter. 
Her valgte jeg litt sterke farger som gav smaken på sommer.
Jeg har jobbet med å legge fargene i mange "lag".. har hørt fra mine scrappevenner
 at du skal fortsette litt til, selv om du føler det holder. 
Det rådet har jeg prøvd å følge og synes resultatet ble veldig fint 
og de ulike fargene kom godt frem.


Etterpå festet jeg mønster arket til en limegrønn base som matchet fargene i motivet.
Stemplet over med et kult stempel fra Studio Light som jeg likte godt og som samtidig gav kortet et litt røft uttrykk.
Hjertene har jeg pyntet med Nuvo-Crystal Clear, noe som gir den glansfull effekt .


Kom å bli med på utfordringen til Scrap the Rainbow, da vel:) 

Klem
Kjersti 

1 kommentar

  1. Kjempe flott bakgrunn og så kult stempel du har brukt
    Klem Jorunn Elin

    SvarSlett