Hjemmelagde pakkelapper



Da står julen snart for tur, og her hjemme hos meg 
er vi nesten helt klare til den store dagen.

Kanskje det eneste som mangler her hjemme nå er at det laver ned flotte snøfnugg som legger seg, 
og vi får gleden av en hvit jul...det skjer nemlig
 ikke hvert år her på Vestlandet.

I dag var det min tur til å vise litt
 pakkelapp inspirasjon hos Scrap the Rainbow
  Her er månedens utfordring i desember.

Håper du fremdeles har litt tid til å sette deg ned 
å kose deg med litt scrapping og 
at denne utfordringen inspirerer deg til å
  delta og ikke minst lage noen fine
 og personlige pakkelapper til dine kjære.


De siste dagene har jeg slappet av hjemme og tilbrakt litt tid på scrappe-rommet mitt.
Det er virkelig avslappende og gir en deilig harmoni nå i julestria.
Jeg ønsket å gi mine nære en litt ekstra personlig innpakning
 og lagde da Lollipop- pakkelapper i fargetonene rødt og offwhite. 



Pakkelappene er pyntet med papir og stempeltrykk fra Papirdesign.
En liten hvit bjelle blant blomster gir en artig liten detalj.
Jeg håper mine kjære setter pris på den personlige detaljen med hjemmelaga pakkelapp,
det varmer jo en scrapper`s hjerte.



Med det ønsker jeg dere alle en God jul
og et kreativt år i 2019.🎄🎄

Julehilsen 




Kjersti

2 kommentarer

  1. Så god ide å lage pakkelappene som en mini lollipop. Nydelig pyntet og så flott stempel tekst

    SvarSlett
  2. Tusen takk Jorunn for hyggelig kommentar <3<3. Ja det ble en artig detalj det med lollipop som base.

    SvarSlett