Til en søt liten frøken

God kveld alle sammen....

Jeg bare ELSKER bildet jeg har valgt på dette kortet 
, synes det er så søt til å ha på
  bursdagskort til et lite barn.💗💗



Min kollega skulle ha et lite kort til sitt barnebarn`s bursdag og ble veldig fornøyd med kortet.
Kortet er bygget opp med flere lag/rammer.
 Fargevalget landet på noen lekre mint og aprikosfargede ark.
 Det ene laget embosset jeg med en embossingplate som passer godt
 som motiv på et barnekort.



Stanset ut noen hjerter som jeg hadde litt glitter lim langs kanten på .
 ELSKER jo litt glitter.
Bak bilde har jeg brukt osteklut. Ellers er kortet pyntet med litt blomster,
 samt stemplet opp en liten tekst med en av
 mini tekstene fra Norsk Stempelblad.

Ha en fin kveld alle sammen. 
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.

Klem Kjersti


2 kommentarer

  1. Supersøtt motiv og kort i herlige farger. Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig kort , likte så godt lag på lag oppsettet, motivet og fargene . klem Synnøve

    SvarSlett