Bursdagskort



I dag var det endelig 3 års bursdag 
til min tante jente.
Hun er en livlig 3 åring som elsker prinsesser,
 glitter, kjoler og ikke minst ROSA :)

Da sier det seg selv at tante må lage kort 
som oppfyller hennes ønsker <3


Jeg fant litt inspirasjon av et kort jeg så i
 bladet Et trykk(blad nr 3-2018)
Dette var en enkel brette teknikk jeg ikke hadde prøvd før
 men som gav kortet et fint uttrykk. 


Med et "lite" lager med resteark 
fant jeg ark som kunne settes sammen,
 og ikke minst de var ROSA
....Andre som kjenner seg igjen 
med det å ha et godt lager med resteark?

 Jeg elsker å kjøpe nye ark,
så reste lageret mitt krymper egentlig ikke så masse.
 Så dette kortet er ypperlig
 om du vil redusere resteark-lageret:)


Med et søt lite bilde,
 noen blomster, sløyfe og en blomster charms
 ble resultatet et søt kort
 til en herlig 3 åring.

Forresten: Mottaker ble veeeldig fornøyd:)
 Det gleder jo tante`s hjertet.

Takk for at du titter innom og jeg setter veldig pris på
 om du legger igjen en liten kommentar.

Klem fra Kjersti


2 kommentarer

  1. Aldeles nydelig kort og så flotte ark som passet fint sammen.
    Flott pyntet og herlig motiv du har brukt
    Klem Jorunn Elin

    SvarSlett